هستی من

خاطرم نیست تو از بارانی....یا که از تنگ بلور....هرچه هستی گذرا نیست.هوایت.بویت  تو اگر یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم عزیزم

      



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت20:24---25 فروردين 1391
سلام فاطیمای نازنین


اسمت قشنگه مطلبهای قشنگت هم نشان ازسلیقه ی قشنگت داره


حتمأخودت هم قشنگی


عکس خودموگذاشتم واسه نظر


فدات به وب من بیا


دوسداشتی لینکم کن خبربده من هم لینکت کنم
Www.tinaemo.loxblog.com


تینا
ساعت20:21---25 فروردين 1391
سلام فاطیمای نازنین

اسمت قشنگه مطلبهای قشنگت هم نشان ازسلیقه ی قشنگت داره

حتمأخودت هم قشنگی

عکس خودموگذاشتم واسه نظر

فدات به وب من بیا

دوسداشتی لینکم کن خبربده من هم لینکت کنم


تینا
ساعت20:20---25 فروردين 1391
سلام فاطیمای نازنین
اسمت قشنگه مطلبهای قشنگت هم نشان ازسلیقه ی قشنگت داره
حتمأخودت هم قشنگی
عکس خودموگذاشتم واسه نظر
فدات به وب من بیا
دوسداشتی لینکم کن خبربده من هم لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,ساعت 19:55 توسط فاطیما| |


Power By: LoxBlog.Com